« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Wójta Gminy z prac między sesjami.

a) Wystąpienie Wójta Gminy

a) Opinia Komisji ds. Budżetu

a) Opinia Komisji ds. Budżetu

7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łękawica na lata 2025 – 2030 – druk nr 3.

a) Opinia Komisji ds. Budżetu

a) Opinia Komisji ds. Budżetu

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVII/154/2020 Rady Gminy Łękawica z dnia 2 września 2020 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łękawica – druk nr 5.

a) Opinia Komisji Polityki Gospodarczej i Rolnictwa

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVII/155/2020 Rady Gminy Łękawica z dnia 2 września 2020 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę – druk nr 6.

a) Opinia Komisji Polityki Gospodarczej i Rolnictwa

11. Podjęcie uchwały w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi – druk nr 7.

a) Opinia Komisji Polityki Gospodarczej i Rolnictwa

12. Plan pracy Rady Gminy na 2025 rok – druk nr 8.

13. Przedstawienie planów pracy stałych Komisji Rady Gminy na 2025 rok.

a) Plan pracy Komisji Oświaty, Polityki Społecznej i Ekologii – druk nr 9.

b) Plan pracy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego – druk nr 10.

c) Plan pracy Komisji Polityki Gospodarczej i Rolnictwa – druk nr 11.

d) Plan pracy Komisji ds. Budżetu – druk nr 12.

e) Plan pracy Komisji Rewizyjnej – druk nr 13.

f) Plan pracy Komisji skarg, wniosków i petycji – druk nr 14.

14. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej